1. בריאות העובד מהווה את המקור הבלתי מנוצל הגדול ביותר ליצירת יתרון תחרותי בשוק הגלובלי.
2. אנחנו יודעים להביא לידי ביטוי את היתרון הזה לטובת העובדים, המעסיקים והארגון בכלל באמצעות:
• זיהוי השפעת העלות הכוללת של בריאות העובדים על הביצועים העסקיים
• בחירת ההזדמנויות הטובות ביותר לצמצום עלויות אלו באמצעות שיפור הבריאות ופריון העבודה
• מדידת ההצלחה של מאמצי המעסיק לשפר את בריאות העובדים
3. בסופו של יום הכל מתרכז בהוכחה מה אנחנו עושים נכון ואיך אנחנו עושים זאת. באמצעות היכולות שלנו, הניסיון, הכלים, התכניות, הפרסומים, החדשנות, המצגות שלנו בפורומים מקצועיים ורשת המומחים שלנו, אנחנו מוכיחים את היכולות שלנו לכל רוחב חזית קידום הבריאות.
4. אנחנו מפתחים בקביעות ומפיצים את הקניין הרוחני שלנו. אנחנו מחפשים שיפור מתמיד והתייעלות לטובת לקוחותינו כדי לתת מענה למגוון רחב של צרכים. הלקוחות הינם השותפים העסקיים שלנו. איתם אנחנו חולקים את הרעיונות שלנו ולהם מוקדש כל זמננו.
5. אין לנו הוצאות תקורה יקרות – אנחנו מפעילים נהלים "רזים". כל פעולה שמתבצעת עבור לקוח היא בעלת ערך מוסף ומניעה תהליכים. אין לנו משרדים ראשיים עמוסים באנליסטים שלועסים מספרים ודוחות ומזיזים כוחות. אין לנו פנאי ל"פגישות למען פגישות". בכנות, מה הערך המוסף של כל אלה עבור הלקוח?